O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 sierpnia 2017

149, Zabawa u Gosi

Witajcie:-)

Za oknem nieśmiało słonko wychodzi ale niech siedzi za chmurami dzisiaj bo po wczorajszym dniu okropnym upale i bólem głowy do 3 w nocy wolę chłodniejszy dzień.
W czwartek znów nasza okolica dostała popalić. Nasz blok-a dokładniej nasza klatka (szczytowa) nieco ucierpiała bo w nawałnicy jaka przeszła nad ranem woda nam do mieszkań pod parapetami się wlewała. Gdyby nie przeprowadzka chyba bym darła włosy z głowy bo trzy pokoje do malowania się nadają a w salonie panele się rozeszły od wody. Ech co za rok.....

No ale ja tu po co innego wpadłam na chwilkę....

Pomiędzy pakowaniem jednego pudła a drugim, zanim cały swój warsztat schowam postanowiłam zrobić karteczkę  na zabawę u Gosi pt "Kolorowy zawrót głowy"


Ja chyba zwariowałam nie dość że upał niemiłosierny to jeszcze kolejnej zabawy mi się zachciało a ledwo wyrabiam się z karteczkami u Ulci i Ani.
No ale jak zaczęłam to się nie poddaję. W gruncie rzeczy jest to mój debiut-bo większość moich karteczek jest z haftem bez kilku warstw i bez takiej ilości kwiatków.
Kwiatki są w większości papierowe zakupione parę tyg temu  i leżały spokojnie aż nadszedł na nie czas aby wykorzystać.


A co mi wyszło zobaczcie i oceńcie same:


druga karteczka to składaczek po raz pierwszy wykonany w takiej formie i troche mniej warstwowa . Kurs na taką karteczkę znajdziecie u Ewuni
Karteczka ponieważ ma słoneczko powędruje także do zabawy u Ani Iwańskiej kiedy dorobię pozostałe.



Na dziś to by było tyle:-)

Życzę Wam udanego długiego weekendu:-)
Pozdrawiam:-)

30 komentarzy:

  1. Dziękuję Agnieszko za śliczne karteczki! Zwłaszcza że tworzyłaś prawie "na walizkach"! Dużo kwiatów - to lubię! Życzę Ci spokojnego weekendu, bez pogodowych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu dziękuję;-) jak raz zaszalałam z tymi kwiatami haha.

      Usuń
  2. Śliczne, warstwowe karteczki! Jeszcze nigdy takich nie robiłam, więc tym bardziej Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ja też nie robiłam aż nadarzyła się okazja wiec czemu nie sprobowac. A powiem ze nawet fajna zabawa tak kombinować co pasuje a co nie. Ale daleka droga jeszcze do doskonałości;-)

      Usuń
  3. Agusiu, jakie śliczne te karteczki - pełne słońca, barw i radości. Podziwiam!
    Pogoda w tym roku oszalała.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu niestety zaczynam się bać czy zima nie będziemy chodzić w klapkach a latem w kartkach taka ta nasza pogoda zmienna się robi;-) buziaki

      Usuń
  4. Świetne kartki, radosne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko! Obie karteczki są przeurocze - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco, Miłej przeprowadzki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki -pełne słońca i kolorów:) Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję. Jak słoneczko za oknem to i karteczki kolorowe się zrobily:-)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki a ta ze słoneczkiem cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ze słoneczkiem najbardziej mi się podoba ciesze się ze tobie również:-)

      Usuń
  8. Pięknie i kolorowo za sprawą kwiatów się zrobiło :-D Składaczek wyszedł wspaniale ,słoneczko urocze ,rozświetliło środek kartki :-D Prawda ,że te składaczki nie są takie trudne do zrobienia ? Szybkiej i udanej przeprowadzki życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dzięki twoim prostym jasnym kursikom latwo się skladaczki robi. Co prawda najlepiej zrobić jak zaproponowała najpierw na zwykłej kserowce bo ja poszłam na szeroką wodę i dobra kartkę zmarnowałam źle odmierzając i nacinajac. No cóż chciałam być madrzejsza haha. Sloneczko idealnie się wpasowalo bo nie miałam pomysłu na środek.

      Usuń
  9. Podziwiam że miałaś jeszcze głowę do kartek przy takich zawirowaniach . Pięknie wyszły obie , ja nawet nie próbuję , ani warstwy ani kwiaty to nie moja bajka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kwiatki zakupione wiec z tym nie było kłopotu. A jeśli idzie o warstwy przecież ty pięknie na bazy naklejasz kolejne karteczki wiec dalabys rade:-)

      Usuń
  10. Wspaniale ukwiecone są Twoje karteczki, radosne i kolorowe :) Składak super, ja też się przymierzam ale ciągle coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi dzisiaj się śniło, że była taka ulewa, że woda mi ciurkiem po ścianach leciała...

    Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    Agnieszko jeśli chodzi o haftowane bombki w mojej zabawie, to planuję drugą edycję także zapraszam już dziś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda w tym roku jest zwariowana. Kartki wyszły wspaniale. Są przepiękne i bardzo ciekawe. Bardzo podoba mi się ta ilość kwiatów. Powstała taka mała, urokliwa łąka. <3
    Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszalałaś Agniesiu z tymi kwiatami, karteczki są przeurocze i pełne radości. Świetnie sobie poradziłaś. Mam nadzieję, że to już koniec nieszczęśliwych zdarzeń a nowe miejsce okaże się szczęśliwe dla Ciebie i Twojej rodzinki. Serdecznie ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i kolorowe Twoje karteczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki świetne. Szybkiego pakowania, a potem rozpakowywania Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kwiatowa karteczka :)
    Zaiste kolorowy zawrót głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i bardzo kolorowa ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są jak zawsze :) Oj to dobrze, że się przenosicie :) U nas też było tragicznie przez dwa dni bez prądu byłam :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza, taki składaczek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń